Kupując w sklepie internetowym TURLU TUTU, mają Państwo możliwość zwrotu zamówionych towarów w terminie 14 dni od otrzymania przesyłki.

Zwrot produktu.
Chcąc zwrócić zamówione produkty, należy poinformować nas o tym przesyłając wypełniony formularz zwrotu, wzór dostępny TUTAJ. Wypełniony formularz prosimy odesłać wraz z oryginałem paragonu fiskalnego i zwracanym zamówieniem na adres
TURLU TUTU Gabriela Kędzierska,
Skoczowska 94 B,
43-450 Ustroń
lub mailem na adres turlututu.pl@gmail.com
Zwracany towar nie może nosić śladów użytkowania. Produkt powinien być kompletny, z dołączonym oryginalnym opakowaniem, metkami i zawieszkami do metek a także dowodem zakupu
Zwrot należności za zamówienie, wraz z opłatą za przesyłkę, nastąpi na wskazany przez klienta w formularzu zwrotu numer konta, najpóźniej w ciągu 14 dni od dnia otrzymania przez nas wypełnionego formularza zwrotu.
Zwrot opłaty za przesyłkę dotyczy sytuacji, gdy zwracane jest zamówienie w całości.
Koszt zwrotu zamówienia do sklepu ponosi kupujący.

Zwrot produktu na zamówienie

Wyjątki od odstąpienia od umowy zawartej na odległość wskazane są w art. 38 ustawy o prawach konsumenta. Zgodnie z powyższym artykułem  nie można odstąpić od umowy zawartej na odległość w przypadku umów, w których przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb.

A zatem, jeśli dany produkt lub świadczenie zostało wykonane ściśle według dyspozycji kupującego, to nie jest możliwy zwrot towaru wykonanego na zamówienie.

Reklamacja produktu.
Dokładamy starań, by produkty wysyłane do Państwa nie posiadały żadnych wad. Jeżeli jednak zakupiony towar nie spełnia Państwa oczekiwań, mogą Państwo go zareklamować. W tym celu należy wydrukować i wypełnić formularz reklamacji - wzór dostępny TUTAJ.
Wypełniony formularz prosimy odesłać wraz z dowodem zakupu oraz produktem, którą chcą Państwo zareklamować, na adres
TURLU TUTU Gabriela Kędzierska,
Skoczowska 94 b,
43-450 Ustroń

Reklamacja zostanie rozpatrzona w ciągu 14 dni. Poinformujemy Państwa e-mailem lub telefonicznie o sposobie jej rozwiązania. W przypadku uznania reklamacji za zasadną, niezwłocznie po rozpatrzeniu reklamacji, wymienimy wadliwy produkt na wolny od wad lub usuniemy wadę.

Informacje dotyczące internetowego systemu rozstrzygania sporów na podstawie art. 14 ust. 1 ODR (Internetowe rozstrzyganie sporów):

Komisja Europejska zapewnia konsumentom możliwość rozstrzygania sporów w handlu internetowym zgodnie z art. 14 ust. 1 ODR (Internetowe rozstrzyganie sporów), na jednej z platform. Platforma (http://ec.europa.eu/consumers/odr) służy jako miejsce, gdzie konsumenci mogą próbować osiągnąć pozasądowe porozumienia w sporach wynikających z zakupów oraz umów na usługi w Internecie.

Rejestracja nowego Konta

Jestę zarejestrowany?
Zaloguj sie w zamian Lub Resetuj hasło